Nabór na Kierownika Klubu Seniora + w Gronowie
12.09.2024
Nabór na pracownika socjalnego 2024
07.02.2024
Ponowny nabór kandydatów do pracy na stanowisko:...
17.11.2022
Poszukiwany pracownik na stanowisko opiekuna osoby starszej
08.06.2022
Nabór kandydatów do pracy na stanowisko: Kierownik Klubu...
02.12.2021
Pilnie zatrudnimy na stanowisko opiekunki osób starszych w Gminnym Ośrodku Społecznej w Zgorzelcu
1) Opis stanowiska
a) początek zatrudnienia: od zaraz
b) forma nawiązania stosunku pracy – umowa zlecenie
c) wymiar czasu pracy – 2-4 godziny dziennie /w zależności od potrzeb/
d) miejsce pracy - praca w terenie, teren gminy wiejskiej Zgorzelec
2) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
Prowadzenie spraw wynikających z Ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 roku dot. usług opiekuńczych oraz zadania wynikające z zakresu czynności, w szczególności:
1. Usługi gospodarcze:
- pomoc w czynnościach dnia codziennego, w miarę potrzeby; pomoc przy myciu, kąpaniu, w ubieraniu się, jedzeniu, pomoc w zaspokajaniu czynności fizjologicznych,
- zakup i dostarczanie artykułów spożywanych, leków i innych niezbędnych
w gospodarstwie domowym, - przygotowywanie posiłków lub produktów na część dnia, w której osoba zainteresowana pozostaje sama oraz właściwe ich przechowywanie,
- utrzymywanie porządku w pomieszczeniach użytkowanych lub zajmowanych przez osobę zainteresowaną,
- utrzymywanie w czystości bielizny pościelowej, ręczników i ubrania osoby zainteresowanej,
- palenie w piecu, przynoszenie węgla, drewna,
- zapewnienie w miarę możliwości kontaktów z otoczeniem,
- pomoc osobie zainteresowanej w kontakcie z urzędami, instytucjami, zakładami opieki zdrowotnej itp.
2. Usługi pielęgnacyjne:
- wykonywanie niezbędnych czynności związanych z utrzymaniem czystości osoby w zależności od indywidualnych potrzeb,
- pomoc w kontakcie z lekarzem leczącym i służbą zdrowia, zamawianie wizyt domowych, pomoc w rejestracji wizyt w poradni, w sytuacjach tego wymagających.
3. Bieżąca współpraca z pracownikami socjalnymi w zakresie wymiany informacji na temat środowisk objętych lub wymagających objęcia poszczególnymi rodzajami usług opiekuńczych.
3) Warunki pracy na danym stanowisku: praca w terenie u świadczeniobiorców w Gminie Wiejskiej Zgorzelec
4) Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
- doświadczenie i umiejętności w pracy z osobami starszymi, chorymi, wymagającymi opieki,
- właściwy stan zdrowia do pracy na powyższym stanowisku,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- uczciwość,
- umiejętność organizowania pracy w domu świadczeniobiorcy,
- samodzielność i umiejętność pracy w zespole,
- mile widziane prawo jazdy kat. B
5) Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys - CV,
- oświadczenie kandydata dot. braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na w\ w stanowisku,
- oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania
z pełni praw publicznych, - inne dokumenty potwierdzające zdobytą wiedzę, umiejętności i kwalifikacje,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb związanych z rozpatrzeniem wniosku o zatrudnienie.
Na żądanie kandydaci są zobowiązani dostarczyć oryginały w/w dokumentów.
6) Informacje dodatkowe:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej (pokój nr 5).
OGLOSZENIE
Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu
59-900 Zgorzelec, ul. Kościuszki 70
Ogłasza nabór kandydatów do pracy na stanowisko:
Kierownik Klubu Senior + w Gronowie
informacje dodatkowe:
Wymiarpracy:0,5etatu Miejscewykonywaniapracy:
Świetlica Wiejska w Gronowie
Umowa na czas określony
Wymagania niezbędne:
-
Obywatelstwo polskie,
-
Wykształcenie wyższe,
-
Co najmniej 5-letni staż pracy, w tym, co najmniej 3-letni staż pracy
w pomocy społecznej, -
Posiadanie specjalizacji z zakresu pomocy społecznej,
-
Znajomość funkcjonowania systemu pomocy społecznej oraz przepisów prawnych dotyczących pomocy społecznej,
-
Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
-
Nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
-
Osoba ubiegająca się na stanowisko Kierownik Klubu Senior + powinna posiada
-
wiedzę z zakresu specyfiki pracy w Klubach Seniora,
-
Znajomość specyfiki pracy z osobami starszymi,
-
Znajomość przepisów:
-
ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1876
ze zmianami), -
Programu Wieloletniego ,,Senior +" na lata 2015-2020,
-
-
Predyspozycje: odpowiedzialność, komunikatywność, cierpliwość, kreatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność kierowania zespołem i współdziałania
w zespole, zdolność do pracy w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych, odporność na stres, -
Obsługa komputera i urządzeń biurowych.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
-
Kierowanie bieżącą działalnością Klubu Senior +,
-
Realizacja programu działalności Klubu Senior +,
-
Ustalanie i realizacja rocznego budżetu Klubu,
-
Prowadzenie postępowania proceduralnego związanego z przyjęciami Seniorów
lub rezygnacji z dalszego pobytu w Klubie
-
Nadzór i prowadzenie Klubu Senior + w Gronowie,
-
Opracowanie planu pracy Klubu i czuwanie nad jego realizacją,
-
Odpowiedzialność za powierzony majątek, w tym realizacja wydatków Klubu Senior +,
-
Dbanie o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji Klubu,
-
Prowadzenie dokumentacji w zakresie m.in. - listy obecności uczestników Klubu, dokumentacji uczestników klubu oraz dokumentacji osób prowadzących zajęcia,
-
Dbanie o zachowanie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących
Seniorów,
-
Dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie
z przepisami w tym zakresie, -
Diagnozowanie i monitorowanie poziomu zaspokajania potrzeb Seniorów,
-
Koordynowanie spotkań i zajęć dla Seniorów,
-
Kompleksowe prowadzenie Klubu i organizowanie zajęć dla Seniorów,
-
Organizowanie form wsparcia dla Seniorów,
-
Zaspokajanie potrzeb edukacyjnych, kulturalnych i rekreacyjnych uczestników Klubu Senior +,
-
Organizowanie spotkań okolicznościowych, wycieczek, wyjazdów do kina, teatru oraz innych miejsc,
-
Organizowanie pracy specjalist6w zatrudnionych w Klubie w zależności od potrzeb i działań na rzecz Seniorów,
-
Prowadzenie postępowania proceduralnego, przy akceptacji Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej, dotyczącego zatrudniania specjalistów w Klubie Senior+,
-
Dokonywanie w ramach budżetu Klubu Senior + stosownych zakupów niezbędnych do prowadzenia zajęć,
-
Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń finansowych Klubu Senior+,
-
Planowanie budżetu oraz analiza wykorzystania budżetu,
-
Nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy z osobami prowadzącymi zajęcia oraz instytucjami i organizacjami, które mogą się włączy
-
w działalność Klubu,
-
Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w organizowanych w zajęciach,
-
Reprezentowanie Klubu Senior+ na zewnątrz oraz dbanie o prawidłowe funkcjonowanie klubu.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
Życiorys (CV) opatrzony klauzulą ,,Wyrażam zgody na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)",
-
List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
-
Kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
-
Pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
Pisemne oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo popełnione ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
Oświadczenie kandydata o niekaralności,
-
Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku Kierownik Klubu Senior +,
-
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty w zamknięte w kopercie z dopiskiem:
,,Kandydat na stanowisko Kierownik Klubu Senior +" należy składa
w terminie do dnia
17.12.2021r. do godziny 14:00 pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Zgorzelcu, ul. Kościuszki 7, 59-900 Zgorzelec. O terminie wpływu przesyłki pocztowej decyduje data doręczenia do adresata.
Inne informacje:
Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie BIP GOPS w Zgorzelcu http://gopszgorzelec.pl/bip/oferta-pracy oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Ośrodka przy ul. Kościuszki 70 w Zgorzelcu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV
(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny by
opatrzone klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U z 2019r. poz. 1781)".
PILNIE ZATRUDNIMY NA STANOWISKO OPIEKUNKI OSÓB STARSZYCH
W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W ZGORZELCU
1) Opis stanowiska
a) początek zatrudnienia: od zaraz
b) forma nawiązania stosunku pracy – umowa zlecenie
c) wymiar czasu pracy – 6 godzin tygodniowo / 3 dni po 2 godziny/
d) miejsce pracy - praca w terenie - Tylice
2) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
Prowadzenie spraw wynikających z Ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 roku dot. usług opiekuńczych oraz zadania wynikające z zakresu czynności, w szczególności:
1. Usługi gospodarcze:
-
pomoc w czynnościach dnia codziennego, w miarę potrzeby; pomoc przy myciu,
-
przygotowywanie posiłków lub produktów na część dnia, w której osoba zainteresowana pozostaje sama oraz właściwe ich przechowywanie,
-
utrzymywanie porządku w pomieszczeniach użytkowanych lub zajmowanych przez osobę zainteresowaną.
2. Usługi pielęgnacyjne:
-
wykonywanie niezbędnych czynności związanych z utrzymaniem czystości osoby
w zależności od indywidualnych potrzeb.
3. Bieżąca współpraca z pracownikami socjalnymi w zakresie wymiany informacji na temat środowisk objętych lub wymagających objęcia poszczególnymi rodzajami usług opiekuńczych.
3) Warunki pracy na danym stanowisku: praca w terenie - Tylice
4) Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
-
doświadczenie i umiejętności w pracy z osobami starszymi, chorymi, wymagającymi opieki,
-
właściwy stan zdrowia do pracy na powyższym stanowisku,
-
posiadanie obywatelstwa polskiego,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
uczciwość,
-
umiejętność organizowania pracy w domu świadczeniobiorcy,
-
samodzielność i umiejętność pracy w zespole,
-
mile widziane prawo jazdy kat. B
5) Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
życiorys - CV,
-
oświadczenie kandydata dot. braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na w\ w stanowisku,
-
inne dokumenty potwierdzające zdobytą wiedzę, umiejętności i kwalifikacje,
Na żądanie kandydaci są zobowiązani dostarczyć oryginały w/w dokumentów.
6) Informacje dodatkowe:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy
Społecznej w Zgorzelcu.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu
poszukuje pracownika na stanowisko:
PRACOWNIKA SOCJALNEGO
-
Wymagania Niezbędne:
posiadanie kwalifikacji zgodnych z art. 116 oraz art. 156 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j Dz. U. z 2020 poz. 1876 z późn. zm.) tj. spełnienie co najmniej jednego z niżej wymienionych warunków:
-
posiadanie dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych,
-
ukończone studia wyższe na kierunku praca socjalna,
-
do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończone studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie.
-
osoby które przed dniem 1 maja 2004 r. ukończyły studia wyższe na kierunkach: pedagogika, psychologia, politologia, nauki społeczne i socjologia.
-
osoby, które w dniu wejścia w życie ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, tj. w dniu 1 maja 2004 r. kontynuowały studia magisterskie na kierunkach: politologia, psychologia, pedagogika lub socjologia ukończyły te studia do dnia 31 października 2007 r.
-
osoby, które przed 1 maja 2004 r. rozpoczęły studia wyższe licencjackie lub wyższe magisterskie na kierunkach: politologia, psychologia, pedagogika lub socjologia.
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, przestępstwa przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w określonym stanowisku,
-
znajomość przepisów prawnych z zakresu:
-
ustawy z dnia 12 marca 2014 roku o pomocy społecznej
(t.j Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 z późn. zm.) -
ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.)
-
ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 218 )
-
ustawy z dnia 11 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2020 r. poz. 821 z póżn. zm.)
-
-
Wymagania dodatkowe:
-
dobra znajomość obsługi komputera,
-
obsługa Systemu Informatycznego POMOST Std,
- umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, terminowość,
-
komunikatywność, cierpliwość, opanowanie, nastawienie na rozwiązywanie problemów, samodzielność, odporność na stres, odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, chęć podnoszenia własnych kompetencji, wysoka kultura osobista,
-
prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu,
-
doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym atutem.
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
praca socjalna,
-
dokonywanie analizy i oceny zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej, kwalifikowanie do uzyskania świadczeń, prowadzenie wywiadów rodzinnych/środowiskowych,
-
udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osób i rodzin, skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań,
-
pomoc w uzyskaniu poradnictwa i udzielanie pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy,
-
udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
-
pobudzenie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, środowisk i grup społecznych,
-
współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa,
-
inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin,
-
współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia,
-
prace administracyjne i biurowe.
-
Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) oraz list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
dokumenty poświadczające wykształcenie,
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-
kserokopie świadectw pracy,
-
oświadczenie kandydata o treści: „oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, cieszę się nieposzlakowaną opinią, nie byłam/em skazana/y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo popełnione ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
-
oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku pracownika socjalnego,
-
podpisane oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą rekrutacji i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu
poszukuje pracownika na stanowisko:
PRACOWNIKA SOCJALNEGO
-
Wymagania
-
Niezbędne:
-
posiadanie kwalifikacji zgodnych z art. 116 oraz art. 156 ustawy z dnia
12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j Dz. U. z 2019 poz. 1507
z późn. zm.) tj. spełnienie co najmniej jednego z niżej wymienionych warunków: -
posiadanie dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych,
-
ukończone studia wyższe na kierunku praca socjalna,
-
do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończone studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie.
-
osoby które przed dniem 1 maja 2004 r. ukończyły studia wyższe na kierunkach: pedagogika, psychologia, politologia, nauki społeczne i socjologia.
-
osoby, które w dniu wejścia w życie ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, tj. w dniu 1 maja 2004 r. kontynuowały studia magisterskie na kierunkach: politologia, psychologia, pedagogika lub socjologia ukończyły te studia do dnia 31 października 2007 r.
-
osoby, które przed 1 maja 2004 r. rozpoczęły studia wyższe licencjackie lub wyższe magisterskie na kierunkach: politologia, psychologia, pedagogika lub socjologia.
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, przestępstwa przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w określonym stanowisku,
-
znajomość przepisów prawnych z zakresu:
-
ustawy z dnia 12 marca 2014 roku o pomocy społecznej
(t.j Dz. U. z 2019 r. poz. 1507 z późn. zm.) -
ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.)
-
ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 218 )
-
ustawy z dnia 11 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2020 r. poz. 821 z póżn. zm.)
-
-
Wymagania dodatkowe:
-
dobra znajomość obsługi komputera,
-
obsługa Systemu Informatycznego POMOST Std,
-
umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, terminowość,
-
komunikatywność, cierpliwość, opanowanie, nastawienie na rozwiązywanie problemów, samodzielność, odporność na stres, odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, chęć podnoszenia własnych kompetencji, wysoka kultura osobista,
-
prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu,
-
doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym atutem.
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
praca socjalna,
-
dokonywanie analizy i oceny zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej, kwalifikowanie do uzyskania świadczeń, prowadzenie wywiadów rodzinnych/środowiskowych,
-
udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osób i rodzin, skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań,
-
pomoc w uzyskaniu poradnictwa i udzielanie pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy,
-
udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
-
pobudzenie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych
w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, środowisk i grup społecznych, -
współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania
i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa, -
inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin,
-
współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia,
-
prace administracyjne i biurowe.
-
Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) oraz list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
dokumenty poświadczające wykształcenie,
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-
kserokopie świadectw pracy,
-
oświadczenie kandydata o treści: „oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, cieszę się nieposzlakowaną opinią, nie byłam/em skazana/y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo popełnione ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
-
oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku pracownika socjalnego,
-
podpisane oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą rekrutacji
i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z RODO.
KS.111.3.2020
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu
poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:
PRACOWNIKA ADMINISTRACYJNEGO
w pełnym wymiarze czasu pracy
Miejsce pracy:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zgorzelcu ul. Tadeusza Kościuszki 70,
59-900 Zgorzelec
Zadania:
- obsługa interesantów, udzielania kompleksowych informacji na temat pozyskania pomocy z poszczególnych działów ośrodka,
- organizowanie i koordynowanie pracy kancelaryjno – biurowej sekretariatu GOPS
w Zgorzelcu (m. in. obsługa dziennika korespondencyjnego, organizowanie wysyłki
i odbioru korespondencji, obsługa połączeń telefonicznych), - obsługa elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP),
- przygotowywanie, przeprowadzanie postępowań i ewidencji udzielanych zamówień publicznych, sprawozdawczość PZP,
- zaopatrzenie Ośrodka w materiały biurowe i higieniczne itp.
- obsługa Karty Dużej Rodziny – przyjmowanie wniosków, wydawanie kart i sprawozdawczość,
- obsługa Karty Seniora – przyjmowanie wniosków, wydawanie kart,
- obsługa strony internetowej Ośrodka.
Wymagania:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wyksztalcenie średnie,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w określonym stanowisku,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- znajomość aktualnej instrukcji kancelaryjnej, przepisów o ochronie danych osobowych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
ustawy o pomocy społecznej, - umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, terminowość,
- komunikatywność, cierpliwość, opanowanie, nastawienie na rozwiązywanie problemów, samodzielność, odporność na stres, odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, chęć podnoszenia własnych kompetencji, wysoka kultura osobista,
- doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym atutem.
Niezbędne dokumenty:
- życiorys (CV) oraz list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- dokumenty poświadczające wykształcenie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie świadectw pracy,
- oświadczenie kandydata o treści: „oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, cieszę się nieposzlakowaną opinią, nie byłam/em skazana/y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo popełnione ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku pracownika administracyjnego,
- podpisane oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą rekrutacji i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z RODO.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie, osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zgorzelcu, ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec z dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy na stanowisko pracownika administracyjnego” w terminie do dnia 22 września 2020 r.
Dokumenty mogą zostać przesłane również drogą elektroniczną na adres: kierownik.hamielec@wp.pl.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm.)”.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu
poszukuje pracownika na stanowisko:
PRACOWNIKA SOCJALNEGO
- Wymagania
- Niezbędne:
- posiadanie kwalifikacji zgodnych z art. 116 oraz art. 156 ustawy z dnia
12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j Dz. U. z 2019 poz. 1507
z późn. zm.) tj. spełnienie co najmniej jednego z niżej wymienionych warunków: - posiadanie dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych,
- ukończone studia wyższe na kierunku praca socjalna,
- do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończone studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie.
- osoby które przed dniem 1 maja 2004 r. ukończyły studia wyższe na kierunkach: pedagogika, psychologia, politologia, nauki społeczne i socjologia.
- osoby, które w dniu wejścia w życie ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, tj. w dniu 1 maja 2004 r. kontynuowały studia magisterskie na kierunkach: politologia, psychologia, pedagogika lub socjologia ukończyły te studia do dnia 31 października 2007 r.
- osoby, które przed 1 maja 2004 r. rozpoczęły studia wyższe licencjackie lub wyższe magisterskie na kierunkach: politologia, psychologia, pedagogika lub socjologia.
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, przestępstwa przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w określonym stanowisku,
- znajomość przepisów prawnych z zakresu:
- ustawy z dnia 12 marca 2014 roku o pomocy społecznej
(t.j Dz. U. z 2019 r. poz. 1507 z późn. zm.) - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.)
- ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 218)
- ustawy z dnia 11 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2020 r. poz. 821 z póżn. zm.)
- ustawy z dnia 12 marca 2014 roku o pomocy społecznej
- Wymagania dodatkowe:
- dobra znajomość obsługi komputera,
- obsługa Systemu Informatycznego POMOST Std,
- umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, terminowość,
- komunikatywność, cierpliwość, opanowanie, nastawienie na rozwiązywanie problemów, samodzielność, odporność na stres, odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, chęć podnoszenia własnych kompetencji, wysoka kultura osobista,
- prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu,
- doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym atutem.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- praca socjalna,
- dokonywanie analizy i oceny zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej, kwalifikowanie do uzyskania świadczeń, prowadzenie wywiadów rodzinnych/środowiskowych,
- udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osób i rodzin, skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań,
- pomoc w uzyskaniu poradnictwa i udzielanie pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy,
- udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
- pobudzenie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych
w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, środowisk i grup społecznych, - współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania
i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa, - inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin,
- współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia,
- prace administracyjne i biurowe.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) oraz list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- dokumenty poświadczające wykształcenie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie świadectw pracy,
- oświadczenie kandydata o treści: „oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, cieszę się nieposzlakowaną opinią, nie byłam/em skazana/y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo popełnione ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku pracownika socjalnego,
- podpisane oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą rekrutacji
i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z RODO.
KR.111.3.2019 Zgorzelec, dnia 29.03.2019 r.
INFORMACJA O WYNIKACH I NABORU
na stanowisko
Pracownika socjalnego
w GOPS w Zgorzelcu
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury I naboru na ww. stanowisko
nie została zatrudniona żadna osoba.
Uzasadnienie:
W toku postępowania wpłynęła 1 oferta. Kandydat nie stawił się na rozmowę kwalifikacyjną.
Kierownik
Bogumiła Hamielec
KR.111.3.2019 Zgorzelec, 05.03.2019 r.
Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu
ogłasza nabór na stanowisko
PRACOWNIKA SOCJALNEGO
- Wymagania
- Niezbędne:
- posiadanie kwalifikacji zgodnych z art. 116 oraz art. 156 ustawy z dnia
12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j Dz. U. z 2018 poz. 1508
z późn. zm.) tj. spełnienie co najmniej jednego z niżej wymienionych warunków:
- posiadanie dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych,
- ukończone studia wyższe na kierunku praca socjalna,
- do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończone studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie.
- osoby które przed dniem 1 maja 2004 r. ukończyły studia wyższe na kierunkach: pedagogika, psychologia, politologia, nauki społeczne i socjologia.
- osoby, które w dniu wejścia w życie ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, tj. w dniu 1 maja 2004 r. kontynuowały studia magisterskie na kierunkach: politologia, psychologia, pedagogika lub socjologia ukończyły te studia do dnia 31 października 2007 r.
- osoby, które przed 1 maja 2004 r. rozpoczęły studia wyższe licencjackie lub wyższe magisterskie na kierunkach: politologia, psychologia, pedagogika lub socjologia.
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, przestępstwa przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w określonym stanowisku,
- znajomość przepisów prawnych z zakresu:
- ustawy z dnia 12 marca 2014 roku o pomocy społecznej
(t.j Dz. U. z 2018 r. poz. 1508 z późn. zm.) - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.)
- ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 1390)
- ustawy z dnia 11 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 998 z póżn. zm.)
- Wymagania dodatkowe:
- dobra znajomość obsługi komputera,
- obsługa Systemu Informatycznego POMOST Std,
- umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, terminowość,
- komunikatywność, cierpliwość, opanowanie, nastawienie na rozwiązywanie problemów, samodzielność, odporność na stres, odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, chęć podnoszenia własnych kompetencji, wysoka kultura osobista,
- prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu,
- doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym atutem.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- praca socjalna,
- dokonywanie analizy i oceny zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej, kwalifikowanie do uzyskania świadczeń, prowadzenie wywiadów rodzinnych/środowiskowych,
- udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osób i rodzin, skuteczne posługiwanie się przepisami prawa
w realizacji tych zadań, - pomoc w uzyskaniu poradnictwa i udzielanie pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy,
- udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
- pobudzenie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych
w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, środowisk i grup społecznych, - współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania
i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa, - inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin,
- współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia,
- prace administracyjne i biurowe.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) oraz list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- dokumenty poświadczające wykształcenie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie świadectw pracy,
- oświadczenie kandydata o treści: „oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, cieszę się nieposzlakowaną opinią, nie byłam/em skazana/y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo popełnione ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku pracownika socjalnego,
- podpisane oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą rekrutacji i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z RODO.
- Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku
- pełny etat, umowa na czas określony z możliwością dalszego zatrudnienia,
- praca częściowo przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,
- miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zgorzelcu,
ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec - praca wykonywana jest w siedzibie Ośrodka oraz w środowisku na terenie Gminy Zgorzelec,
- praca w środowisku w zmiennych warunkach atmosferycznych,
- przewidywany termin zatrudnienia to kwiecień 2019 r.
- Wskaźnik zatrudnienia:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Zgorzelcu,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6%.
- Miejsce i termin składania ofert:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie, osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zgorzelcu, ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko pracownik socjalny” w terminie do dnia 22 marca 2019 r. - O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do GOPS. Aplikacje, które wpłyną do tut. ośrodka w terminie późniejszym nie będą rozpatrywane.
- O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
- Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://www.gopszgorzelec.pl/bip/) oraz na tablicy ogłoszeń
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Zgorzelcu. - Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV
(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r.
poz. 1000) oraz ustawą z 28.11.2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2018 r. poz. 1260).” - Osobą upoważnioną do kontaktu jest Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu – p. Bogumiła Hamielec, tel. 75-77-52-667.
- Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert oraz zmiany terminu zawarcia umowy.
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Zgorzelcu
Bogumiła Hamielec
KR.110.4.2017 Zgorzelec, dnia 15.03.2017r.
INFORMACJA O WYNIKACH III NABORU
na stanowisko
Asystent Rodziny
w GOPS w Zgorzelcu
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko do zatrudnienia została zakwalifikowana Pani Marzena Kaznowska
Uzasadnienie:
Pani Marzena Kaznowska spełniła wszystkie kryteria formalne podane w ogłoszeniu o naborze. Ponadto przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna wykazała, że posiada wysoki poziom wiedzy merytorycznej niezbędnej do realizacji zadań na w/w stanowisku pracy.
Kierownik
Bogumiła Hamielec
Załączniki:
- Ogłoszenie 08.09.2020 »
- Ogłoszenie o naborze z dnia 05.03.2019 r. - pracownik socjalny »
- Kwestionariusz kandydata »
- Klauzula informacyjna nabór »
- informacja o wynikach III naboru na stanowisko Asystenta rodziny »
- Nazwa pliku »
- Kwestionariusz osobowy »
- KLAUZULA INFORMACYJNA »
- Poszukiwany pracownik na stanowisko opiekuna osoby starszej »
Liczba wyświetleń: 3517862
Utworzono dnia: 12.03.2013
Dokument wprowadził:
Monika Kieliś
Dokument opublikował:
Administrator główny
08.06.2022, Administrator główny:
Dodanie załącznika Poszukiwany pracownik na stanowisko opiekuna osoby starszej
08.06.2022, Administrator główny:
Dodanie załącznika Poszukiwany pracownik na stanowisko opiekuna osób starszych
08.06.2022, Administrator główny:
Edycja zakładki Oferta pracy
02.12.2021, Administrator główny:
Dodanie załącznika KLAUZULA INFORMACYJNA
02.12.2021, Administrator główny:
Edycja zakładki Oferta pracy
04.11.2021, Administrator główny:
Edycja zakładki Oferta pracy
23.09.2021, Administrator:
Edycja zakładki Oferta pracy
22.09.2021, Administrator:
Edycja zakładki Oferta pracy
22.09.2021, Administrator:
Edycja zakładki Oferta pracy
22.09.2021, Administrator główny:
Dodanie załącznika Kwestionariusz osobowy
22.09.2021, Administrator główny:
Dodanie załącznika Klauzula informacyjna
22.09.2021, Administrator główny:
Edycja zakładki Oferta pracy
31.03.2021, Administrator główny:
Edycja zakładki Oferta pracy
08.09.2020, Administrator:
Dodanie załącznika Ogłoszenie 08.09.2020
08.09.2020, Administrator:
Edycja zakładki Oferta pracy
27.08.2020, Administrator główny:
Edycja zakładki Oferta pracy
30.05.2019, Administrator:
Edycja zakładki Oferta pracy
01.04.2019, Administrator:
Edycja zakładki Oferta pracy
05.03.2019, Administrator:
Edycja zakładki Oferta pracy
05.03.2019, Administrator:
Dodanie załącznika Klauzula informacyjna nabór
05.03.2019, Administrator:
Dodanie załącznika Kwestionariusz kandydata
05.03.2019, Administrator:
Dodanie załącznika Ogłoszenie o naborze z dnia 05.03.2019 r. - pracownik socjalny
05.03.2019, Administrator:
Edycja zakładki Oferta pracy
23.04.2018, Administrator główny:
Edycja zakładki Oferta pracy
23.04.2018, Administrator główny:
Dodanie załącznika Nazwa pliku
15.03.2017, Administrator główny:
Edycja zakładki Oferta pracy
15.03.2017, Administrator główny:
Edycja zakładki Oferta pracy
15.03.2017, Administrator główny:
Edycja zakładki oferta pracy
15.03.2017, Administrator główny:
Edycja zakładki oferta pracy
15.03.2017, Administrator główny:
Edycja zakładki Informacja o wynikach III naboru na stanowisko Asystenta Rodziny
15.03.2017, Administrator główny:
Dodanie załącznika informacja o wynikach III naboru na stanowisko Asystenta rodziny
15.03.2017, Administrator główny:
Dodanie załącznika Nazwa pliku
15.03.2017, Administrator główny:
Edycja zakładki Informacja o wynikach III naboru na stanowisko Asystenta Rodziny
10.02.2017, Administrator główny:
Dodanie załącznika III nabór na asystenta rodziny
10.02.2017, Administrator główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
10.02.2017, Administrator główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
10.02.2017, Administrator główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
02.02.2017, Administrator główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
02.02.2017, Administrator główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
30.01.2017, Administrator główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
30.01.2017, Administrator główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
23.01.2017, Administrator główny:
Dodanie załącznika II Nabór na asystenta rodziny
23.01.2017, Administrator główny:
Dodanie załącznika nabór na asystenta rodziny
23.01.2017, Administrator główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
23.01.2017, Administrator główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
23.01.2017, Administrator główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
12.01.2017, Administrator główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
12.01.2017, Administrator główny:
Dodanie załącznika nabór na wolne stanowisko pracy Referent ds. księgowości, kadr i płac
12.01.2017, Administrator główny:
Dodanie załącznika Nazwa pliku
03.01.2017, Administrator główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
03.01.2017, Administrator główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
03.01.2017, Administrator główny:
Dodanie załącznika nabór na stanowisko ASYSTENTA RODZINY
03.01.2017, Administrator główny:
Dodanie załącznika Nazwa pliku
03.01.2017, Administrator główny:
Dodanie załącznika Nazwa pliku
03.01.2017, Administrator główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
03.01.2017, Administrator główny:
Dodanie załącznika Nazwa pliku
10.03.2016, Administrator:
Dodanie załącznika Informacja o wynikach naboru na stanowisko refernenta ds świadczeń wychowawczych
10.03.2016, Administrator:
Edycja zakładki Oferty pracy
23.02.2016, Administrator:
Edycja zakładki Oferty pracy
23.02.2016, Administrator:
Dodanie załącznika NABÓR Referent ds. świadczeń wychowawczych
02.03.2015, Administrator Główny:
Dodanie załącznika INFORMACJA o wynikach III naboru na stanowisko pracownika socjalnego
02.03.2015, Administrator Główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
11.02.2015, Administrator Główny:
Dodanie załącznika III NABÓR Pracownik socjalny
11.02.2015, Administrator Główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
02.02.2015, Administrator Główny:
Dodanie załącznika INFORMACJA o wynikach II naboru na stanowisko Pracownik socjalny
02.02.2015, Administrator Główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
08.01.2015, Administrator Główny:
Dodanie załącznika II NABÓR Pracownik socjalny
08.01.2015, Administrator Główny:
Dodanie załącznika II NABÓR Pracownik socjalny
08.01.2015, Administrator Główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
08.01.2015, Administrator Główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
08.01.2015, Administrator Główny:
Dodanie załącznika INFORMACJA o wynikach naboru na stanowisko Pracownik socjalny
08.01.2015, Administrator Główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
17.12.2014, Administrator Główny:
Dodanie załącznika Nabór na pracownika socjlanego
17.12.2014, Administrator Główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
17.03.2014, Administrator Główny:
Dodanie załącznika INFORMACJA o wynikach II naboru na stanowisko Asystenta rodziny
17.03.2014, Administrator Główny:
Dodanie załącznika INFORMACJA o wynikach II naboru na stanowisko Asystenta rodziny
17.03.2014, Administrator Główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
28.02.2014, Administrator Główny:
Dodanie załącznika II NABÓR Asystent rodziny
28.02.2014, Administrator Główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
11.02.2014, Administrator Główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
11.02.2014, Administrator Główny:
Dodanie załącznika INFORMACJA o wynikach naboru na stanowisko Asystenta rodziny
11.02.2014, Administrator Główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
11.02.2014, Administrator Główny:
Dodanie załącznika INFORMACJA o wynikach naboru
10.01.2014, Administrator Główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
10.01.2014, Administrator Główny:
Dodanie załącznika NABÓR Asystent rodziny
23.05.2013, Administrator Główny:
Edycja zakładki Oferty pracy
12.03.2013, Administrator główny:
Utworzenie zakładki Oferty pracy