Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu

poszukuje pracownika na stanowisko:

PRACOWNIKA SOCJALNEGO

 

  1. Wymagania Niezbędne: 
    posiadanie kwalifikacji zgodnych z art. 116 oraz art. 156 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j Dz. U. z 2020 poz. 1876 z późn. zm.) tj. spełnienie co najmniej jednego z niżej wymienionych warunków:

  2. posiadanie dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych, 

  3. ukończone studia wyższe na kierunku praca socjalna,

  4. do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończone studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie.

  5. osoby które przed dniem 1 maja 2004 r. ukończyły studia wyższe na kierunkach: pedagogika, psychologia, politologia, nauki społeczne i socjologia.

  6. osoby, które w dniu wejścia w życie ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,  tj. w dniu 1 maja 2004 r. kontynuowały studia magisterskie na kierunkach: politologia, psychologia, pedagogika lub socjologia ukończyły te studia do dnia 31 października 2007 r.

  7. osoby, które przed 1 maja 2004 r. rozpoczęły studia wyższe licencjackie lub wyższe magisterskie na kierunkach: politologia, psychologia, pedagogika lub socjologia.

  8. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  9. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, przestępstwa przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego,

  10. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w określonym stanowisku,

  11. znajomość przepisów prawnych z zakresu:

    1. ustawy z dnia 12 marca 2014 roku o pomocy społecznej
      (t.j Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 z późn. zm.)

    2. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.)

    3. ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (t.j. Dz.U. z 2020 r.  poz. 218 )

    4. ustawy z dnia 11 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej   (Dz. U. z 2020 r. poz. 821 z póżn. zm.)

  12. Wymagania dodatkowe:

  13. dobra znajomość obsługi komputera,

  14. obsługa Systemu Informatycznego POMOST Std,

  15. umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, terminowość,
  16. komunikatywność, cierpliwość, opanowanie, nastawienie na rozwiązywanie problemów, samodzielność, odporność na stres, odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, chęć podnoszenia własnych kompetencji, wysoka kultura osobista,

  17. prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu,

  18. doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym atutem.

  19. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  20. praca socjalna,

  21. dokonywanie analizy i oceny zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej, kwalifikowanie do uzyskania świadczeń, prowadzenie wywiadów rodzinnych/środowiskowych,

  22. udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osób i rodzin, skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań,

  23. pomoc w uzyskaniu poradnictwa i udzielanie pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy,

  24. udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,

  25. pobudzenie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, środowisk i grup społecznych,

  26. współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami  w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa,

  27. inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin,

  28. współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia,

  29. prace administracyjne i biurowe.

  30. Wymagane dokumenty:

  31. życiorys (CV) oraz list motywacyjny,

  32. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  33. dokumenty poświadczające wykształcenie,

  34. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

  35. kserokopie świadectw pracy,

  36. oświadczenie kandydata o treści: „oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, cieszę się nieposzlakowaną opinią, nie byłam/em skazana/y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo popełnione ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,

  37. oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku pracownika socjalnego,

  38. podpisane oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą rekrutacji i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO.


 

 


Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu

poszukuje pracownika na stanowisko:

PRACOWNIKA SOCJALNEGO

 

  1. Wymagania

 

  1. Niezbędne:

  2. posiadanie kwalifikacji zgodnych z art. 116 oraz art. 156 ustawy z dnia
    12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j Dz. U. z 2019 poz. 1507
    z późn. zm.) tj. spełnienie co najmniej jednego z niżej wymienionych warunków:

  3. posiadanie dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych, 

  4. ukończone studia wyższe na kierunku praca socjalna,

  5. do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończone studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie.

  6. osoby które przed dniem 1 maja 2004 r. ukończyły studia wyższe na kierunkach: pedagogika, psychologia, politologia, nauki społeczne i socjologia.

  7. osoby, które w dniu wejścia w życie ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,  tj. w dniu 1 maja 2004 r. kontynuowały studia magisterskie na kierunkach: politologia, psychologia, pedagogika lub socjologia ukończyły te studia do dnia 31 października 2007 r.

  8. osoby, które przed 1 maja 2004 r. rozpoczęły studia wyższe licencjackie lub wyższe magisterskie na kierunkach: politologia, psychologia, pedagogika lub socjologia.

  9. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  10. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, przestępstwa przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego,

  11. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w określonym stanowisku,

  12. znajomość przepisów prawnych z zakresu:

    1. ustawy z dnia 12 marca 2014 roku o pomocy społecznej
      (t.j Dz. U. z 2019 r. poz. 1507 z późn. zm.)

    2. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego     (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.)

    3. ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (t.j. Dz.U. z 2020 r.  poz. 218 )

    4. ustawy z dnia 11 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej   (Dz. U. z 2020 r. poz. 821 z póżn. zm.)

  13. Wymagania dodatkowe:

  14. dobra znajomość obsługi komputera,

  15. obsługa Systemu Informatycznego POMOST Std,

  16. umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, terminowość,

  17. komunikatywność, cierpliwość, opanowanie, nastawienie na rozwiązywanie problemów, samodzielność, odporność na stres, odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, chęć podnoszenia własnych kompetencji, wysoka kultura osobista,

  18. prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu,

  19. doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym atutem.

  20. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  21. praca socjalna,

  22. dokonywanie analizy i oceny zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej, kwalifikowanie do uzyskania świadczeń, prowadzenie wywiadów rodzinnych/środowiskowych,

  23. udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osób i rodzin, skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań,

  24. pomoc w uzyskaniu poradnictwa i udzielanie pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy,

  25. udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,

  26. pobudzenie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych
    w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, środowisk i grup społecznych,

  27. współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami  w celu przeciwdziałania
    i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa,

  28. inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin,

  29. współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia,

  30. prace administracyjne i biurowe.

  31. Wymagane dokumenty:

  32. życiorys (CV) oraz list motywacyjny,

  33. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  34. dokumenty poświadczające wykształcenie,

  35. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

  36. kserokopie świadectw pracy,

  37. oświadczenie kandydata o treści: „oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, cieszę się nieposzlakowaną opinią, nie byłam/em skazana/y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo popełnione ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,

  38. oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku pracownika socjalnego,

  39. podpisane oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą rekrutacji
    i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie
    z RODO.


KS.111.3.2020

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu

poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:

PRACOWNIKA ADMINISTRACYJNEGO

w pełnym wymiarze czasu pracy

Miejsce pracy:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zgorzelcu ul. Tadeusza Kościuszki 70,
59-900 Zgorzelec

Zadania:

  1. obsługa interesantów, udzielania kompleksowych informacji na temat pozyskania pomocy z poszczególnych działów ośrodka,
  2. organizowanie i koordynowanie pracy kancelaryjno – biurowej sekretariatu GOPS
    w Zgorzelcu (m. in. obsługa dziennika korespondencyjnego, organizowanie wysyłki
    i odbioru korespondencji, obsługa połączeń telefonicznych),
  3. obsługa elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP),
  4. przygotowywanie, przeprowadzanie postępowań i ewidencji udzielanych zamówień publicznych, sprawozdawczość PZP,
  5. zaopatrzenie Ośrodka w materiały biurowe i higieniczne itp.
  6. obsługa Karty Dużej Rodziny – przyjmowanie wniosków, wydawanie kart i sprawozdawczość,
  7. obsługa Karty Seniora – przyjmowanie wniosków, wydawanie kart,
  8. obsługa strony internetowej Ośrodka.

Wymagania:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. wyksztalcenie średnie,
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w określonym stanowisku,
  6. dobra znajomość obsługi komputera,
  7. znajomość aktualnej instrukcji kancelaryjnej, przepisów o ochronie danych osobowych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
    ustawy o pomocy społecznej,
  8. umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, terminowość,
  9. komunikatywność, cierpliwość, opanowanie, nastawienie na rozwiązywanie problemów, samodzielność, odporność na stres, odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, chęć podnoszenia własnych kompetencji, wysoka kultura osobista,
  10. doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym atutem.

Niezbędne dokumenty:

  1. życiorys (CV) oraz list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  3. dokumenty poświadczające wykształcenie,
  4. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  5. kserokopie świadectw pracy,
  6. oświadczenie kandydata o treści: „oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, cieszę się nieposzlakowaną opinią, nie byłam/em skazana/y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo popełnione ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
  7. oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku pracownika administracyjnego,
  8. podpisane oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą rekrutacji i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie
    z RODO.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie, osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zgorzelcu,  ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec z dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy na stanowisko pracownika administracyjnego” w terminie do dnia 22 września 2020 r. 

Dokumenty mogą zostać przesłane również drogą elektroniczną na adres: kierownik.hamielec@wp.pl.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm.)”.



Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu

poszukuje pracownika na stanowisko:

PRACOWNIKA SOCJALNEGO

 

  1. Wymagania
  2. Niezbędne:
  3. posiadanie kwalifikacji zgodnych z art. 116 oraz art. 156 ustawy z dnia
    12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j Dz. U. z 2019 poz. 1507
    z późn. zm.) tj. spełnienie co najmniej jednego z niżej wymienionych warunków:
  4. posiadanie dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych, 
  5. ukończone studia wyższe na kierunku praca socjalna,
  6. do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończone studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie.
  7. osoby które przed dniem 1 maja 2004 r. ukończyły studia wyższe na kierunkach: pedagogika, psychologia, politologia, nauki społeczne i socjologia.
  8. osoby, które w dniu wejścia w życie ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,  tj. w dniu 1 maja 2004 r. kontynuowały studia magisterskie na kierunkach: politologia, psychologia, pedagogika lub socjologia ukończyły te studia do dnia 31 października 2007 r.
  9. osoby, które przed 1 maja 2004 r. rozpoczęły studia wyższe licencjackie lub wyższe magisterskie na kierunkach: politologia, psychologia, pedagogika lub socjologia.
  10. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  11. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, przestępstwa przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego,
  12. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w określonym stanowisku,
  13. znajomość przepisów prawnych z zakresu:
    1. ustawy z dnia 12 marca 2014 roku o pomocy społecznej
      (t.j Dz. U. z 2019 r. poz. 1507 z późn. zm.)
    2. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego     (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.)
    3. ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (t.j. Dz.U. z 2020 r.  poz. 218)
    4. ustawy z dnia 11 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej   (Dz. U. z 2020 r. poz. 821 z póżn. zm.)
  14. Wymagania dodatkowe:
  15. dobra znajomość obsługi komputera,
  16. obsługa Systemu Informatycznego POMOST Std,
  17. umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, terminowość,
  18. komunikatywność, cierpliwość, opanowanie, nastawienie na rozwiązywanie problemów, samodzielność, odporność na stres, odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, chęć podnoszenia własnych kompetencji, wysoka kultura osobista,
  19. prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu,
  20. doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym atutem.
  21. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  22. praca socjalna,
  23. dokonywanie analizy i oceny zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej, kwalifikowanie do uzyskania świadczeń, prowadzenie wywiadów rodzinnych/środowiskowych,
  24. udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osób i rodzin, skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań,
  25. pomoc w uzyskaniu poradnictwa i udzielanie pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy,
  26. udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
  27. pobudzenie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych
    w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, środowisk i grup społecznych,
  28. współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami  w celu przeciwdziałania
    i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa,
  29. inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin,
  30. współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia,
  31. prace administracyjne i biurowe.
  32. Wymagane dokumenty:
  33. życiorys (CV) oraz list motywacyjny,
  34. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  35. dokumenty poświadczające wykształcenie,
  36. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  37. kserokopie świadectw pracy,
  38. oświadczenie kandydata o treści: „oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, cieszę się nieposzlakowaną opinią, nie byłam/em skazana/y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo popełnione ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
  39. oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku pracownika socjalnego,
  40. podpisane oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą rekrutacji
    i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie
    z RODO.






KR.111.3.2019                                                           Zgorzelec, dnia 29.03.2019 r.

 

INFORMACJA O WYNIKACH I NABORU

na stanowisko

Pracownika socjalnego

w GOPS w Zgorzelcu

 

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury I naboru na ww. stanowisko
nie została zatrudniona żadna osoba.

 

Uzasadnienie:

W toku postępowania wpłynęła 1 oferta. Kandydat nie stawił się na rozmowę kwalifikacyjną.

 

 

Kierownik

Bogumiła Hamielec

 

 

 

KR.111.3.2019                                                                 Zgorzelec, 05.03.2019 r.

 

Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu

ogłasza nabór na stanowisko

PRACOWNIKA SOCJALNEGO

 

  1. Wymagania

 

  1. Niezbędne:
  2. posiadanie kwalifikacji zgodnych z art. 116 oraz art. 156 ustawy z dnia
    12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j Dz. U. z 2018 poz. 1508
    z późn. zm.) tj. spełnienie co najmniej jednego z niżej wymienionych warunków:
  3. posiadanie dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych, 
  4. ukończone studia wyższe na kierunku praca socjalna,
  5. do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończone studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie.
  6. osoby które przed dniem 1 maja 2004 r. ukończyły studia wyższe na kierunkach: pedagogika, psychologia, politologia, nauki społeczne i socjologia.
  7. osoby, które w dniu wejścia w życie ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,  tj. w dniu 1 maja 2004 r. kontynuowały studia magisterskie na kierunkach: politologia, psychologia, pedagogika lub socjologia ukończyły te studia do dnia 31 października 2007 r.
  8. osoby, które przed 1 maja 2004 r. rozpoczęły studia wyższe licencjackie lub wyższe magisterskie na kierunkach: politologia, psychologia, pedagogika lub socjologia.
  9. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  10. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, przestępstwa przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego,
  11. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w określonym stanowisku,
  12. znajomość przepisów prawnych z zakresu:
  13. ustawy z dnia 12 marca 2014 roku o pomocy społecznej
    (t.j Dz. U. z 2018 r. poz. 1508 z późn. zm.)
  14. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego     (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.)
  15. ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (t.j. Dz.U. z 2015 r.  poz. 1390)
  16. ustawy z dnia 11 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej   (Dz. U. z 2018 r. poz. 998 z póżn. zm.)

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  2. dobra znajomość obsługi komputera,
  3. obsługa Systemu Informatycznego POMOST Std,
  4. umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, terminowość,
  5. komunikatywność, cierpliwość, opanowanie, nastawienie na rozwiązywanie problemów, samodzielność, odporność na stres, odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, chęć podnoszenia własnych kompetencji, wysoka kultura osobista,
  6. prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu,
  7. doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym atutem.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. praca socjalna,
  2. dokonywanie analizy i oceny zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej, kwalifikowanie do uzyskania świadczeń, prowadzenie wywiadów rodzinnych/środowiskowych,
  3. udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osób i rodzin, skuteczne posługiwanie się przepisami prawa
    w realizacji tych zadań,
  4. pomoc w uzyskaniu poradnictwa i udzielanie pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy,
  5. udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
  6. pobudzenie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych
    w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, środowisk i grup społecznych,
  7. współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami  w celu przeciwdziałania
    i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa,
  8. inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin,
  9. współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia,
  10. prace administracyjne i biurowe.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  2. życiorys (CV) oraz list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. dokumenty poświadczające wykształcenie,
  5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  6. kserokopie świadectw pracy,
  7. oświadczenie kandydata o treści: „oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, cieszę się nieposzlakowaną opinią, nie byłam/em skazana/y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo popełnione ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
  8. oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku pracownika socjalnego,
  9. podpisane oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą rekrutacji i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie
    z RODO.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku
    1. pełny etat, umowa na czas określony z możliwością dalszego zatrudnienia,
    2. praca częściowo przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,
    3. miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zgorzelcu,
      ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec
    4. praca wykonywana jest w siedzibie Ośrodka oraz w środowisku na terenie Gminy Zgorzelec,
    5. praca w środowisku w zmiennych warunkach atmosferycznych,
    6. przewidywany termin zatrudnienia to kwiecień 2019 r.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Zgorzelcu,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6%.

 

  1. Miejsce i termin składania ofert:
  2. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie, osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zgorzelcu,  ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec
    z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko pracownik socjalny” w terminie do dnia 22  marca 2019 r.  
  3. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do GOPS. Aplikacje, które wpłyną do tut. ośrodka  w terminie późniejszym nie będą rozpatrywane.
  4. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
  5. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://www.gopszgorzelec.pl/bip/) oraz na tablicy ogłoszeń
    w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Zgorzelcu.
  6. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV
    (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r.
    poz. 1000) oraz ustawą z 28.11.2008 r. o pracownikach samorządowych
    (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260).”
  7. Osobą upoważnioną do kontaktu jest Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu  – p. Bogumiła Hamielec, tel. 75-77-52-667.
  8. Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert oraz zmiany terminu zawarcia umowy. 

 

 

 Kierownik

Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Zgorzelcu

Bogumiła Hamielec

 


KR.110.4.2017                                                                             Zgorzelec, dnia 15.03.2017r.

 

INFORMACJA O WYNIKACH III NABORU

na stanowisko

Asystent Rodziny

w GOPS w Zgorzelcu

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko do zatrudnienia została zakwalifikowana Pani Marzena Kaznowska

Uzasadnienie:

Pani  Marzena Kaznowska spełniła wszystkie kryteria formalne podane w ogłoszeniu o naborze. Ponadto przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna wykazała, że posiada wysoki poziom wiedzy merytorycznej niezbędnej do realizacji zadań na w/w stanowisku pracy.

 

Kierownik

Bogumiła Hamielec

InformacjeInformacje:

Liczba wyświetleń: 576

Utworzono dnia: 01.01.1970

Dokument wprowadził:
Monika Kieliś

Dokument opublikował:
Administrator

Drukuj dokument

Historia publikacjiHistoria publikacji:

23.09.2021, Administrator:

Edycja dokumentu Pracownik socjalny

23.09.2021, Administrator:

Dodanie załącznika Kwestionariusz kandydata

23.09.2021, Administrator:

Dodanie załącznika Klauzula RODO

23.09.2021, Administrator:

Edycja dokumentu Pracownik socjalny

23.09.2021, Administrator:

Utworzenie dokumentu Pracownik socjalny