Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu
poszukuje pracownika na stanowisko:
PRACOWNIKA SOCJALNEGO
-
Wymagania Niezbędne:
posiadanie kwalifikacji zgodnych z art. 116 oraz art. 156 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j Dz. U. z 2020 poz. 1876 z późn. zm.) tj. spełnienie co najmniej jednego z niżej wymienionych warunków: -
posiadanie dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych,
-
ukończone studia wyższe na kierunku praca socjalna,
-
do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończone studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie.
-
osoby które przed dniem 1 maja 2004 r. ukończyły studia wyższe na kierunkach: pedagogika, psychologia, politologia, nauki społeczne i socjologia.
-
osoby, które w dniu wejścia w życie ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, tj. w dniu 1 maja 2004 r. kontynuowały studia magisterskie na kierunkach: politologia, psychologia, pedagogika lub socjologia ukończyły te studia do dnia 31 października 2007 r.
-
osoby, które przed 1 maja 2004 r. rozpoczęły studia wyższe licencjackie lub wyższe magisterskie na kierunkach: politologia, psychologia, pedagogika lub socjologia.
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, przestępstwa przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w określonym stanowisku,
-
znajomość przepisów prawnych z zakresu:
-
ustawy z dnia 12 marca 2014 roku o pomocy społecznej
(t.j Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 z późn. zm.) -
ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.)
-
ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 218 )
-
ustawy z dnia 11 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2020 r. poz. 821 z póżn. zm.)
-
-
Wymagania dodatkowe:
-
dobra znajomość obsługi komputera,
-
obsługa Systemu Informatycznego POMOST Std,
- umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, terminowość,
-
komunikatywność, cierpliwość, opanowanie, nastawienie na rozwiązywanie problemów, samodzielność, odporność na stres, odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, chęć podnoszenia własnych kompetencji, wysoka kultura osobista,
-
prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu,
-
doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym atutem.
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
praca socjalna,
-
dokonywanie analizy i oceny zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej, kwalifikowanie do uzyskania świadczeń, prowadzenie wywiadów rodzinnych/środowiskowych,
-
udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osób i rodzin, skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań,
-
pomoc w uzyskaniu poradnictwa i udzielanie pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy,
-
udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
-
pobudzenie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, środowisk i grup społecznych,
-
współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa,
-
inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin,
-
współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia,
-
prace administracyjne i biurowe.
-
Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) oraz list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
dokumenty poświadczające wykształcenie,
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-
kserokopie świadectw pracy,
-
oświadczenie kandydata o treści: „oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, cieszę się nieposzlakowaną opinią, nie byłam/em skazana/y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo popełnione ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
-
oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku pracownika socjalnego,
-
podpisane oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą rekrutacji i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu
poszukuje pracownika na stanowisko:
PRACOWNIKA SOCJALNEGO
-
Wymagania
-
Niezbędne:
-
posiadanie kwalifikacji zgodnych z art. 116 oraz art. 156 ustawy z dnia
12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j Dz. U. z 2019 poz. 1507
z późn. zm.) tj. spełnienie co najmniej jednego z niżej wymienionych warunków: -
posiadanie dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych,
-
ukończone studia wyższe na kierunku praca socjalna,
-
do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończone studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie.
-
osoby które przed dniem 1 maja 2004 r. ukończyły studia wyższe na kierunkach: pedagogika, psychologia, politologia, nauki społeczne i socjologia.
-
osoby, które w dniu wejścia w życie ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, tj. w dniu 1 maja 2004 r. kontynuowały studia magisterskie na kierunkach: politologia, psychologia, pedagogika lub socjologia ukończyły te studia do dnia 31 października 2007 r.
-
osoby, które przed 1 maja 2004 r. rozpoczęły studia wyższe licencjackie lub wyższe magisterskie na kierunkach: politologia, psychologia, pedagogika lub socjologia.
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, przestępstwa przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w określonym stanowisku,
-
znajomość przepisów prawnych z zakresu:
-
ustawy z dnia 12 marca 2014 roku o pomocy społecznej
(t.j Dz. U. z 2019 r. poz. 1507 z późn. zm.) -
ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.)
-
ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 218 )
-
ustawy z dnia 11 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2020 r. poz. 821 z póżn. zm.)
-
-
Wymagania dodatkowe:
-
dobra znajomość obsługi komputera,
-
obsługa Systemu Informatycznego POMOST Std,
-
umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, terminowość,
-
komunikatywność, cierpliwość, opanowanie, nastawienie na rozwiązywanie problemów, samodzielność, odporność na stres, odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, chęć podnoszenia własnych kompetencji, wysoka kultura osobista,
-
prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu,
-
doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym atutem.
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
praca socjalna,
-
dokonywanie analizy i oceny zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej, kwalifikowanie do uzyskania świadczeń, prowadzenie wywiadów rodzinnych/środowiskowych,
-
udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osób i rodzin, skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań,
-
pomoc w uzyskaniu poradnictwa i udzielanie pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy,
-
udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
-
pobudzenie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych
w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, środowisk i grup społecznych, -
współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania
i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa, -
inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin,
-
współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia,
-
prace administracyjne i biurowe.
-
Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) oraz list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
dokumenty poświadczające wykształcenie,
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-
kserokopie świadectw pracy,
-
oświadczenie kandydata o treści: „oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, cieszę się nieposzlakowaną opinią, nie byłam/em skazana/y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo popełnione ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
-
oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku pracownika socjalnego,
-
podpisane oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą rekrutacji
i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z RODO.
KS.111.3.2020
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu
poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:
PRACOWNIKA ADMINISTRACYJNEGO
w pełnym wymiarze czasu pracy
Miejsce pracy:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zgorzelcu ul. Tadeusza Kościuszki 70,
59-900 Zgorzelec
Zadania:
- obsługa interesantów, udzielania kompleksowych informacji na temat pozyskania pomocy z poszczególnych działów ośrodka,
- organizowanie i koordynowanie pracy kancelaryjno – biurowej sekretariatu GOPS
w Zgorzelcu (m. in. obsługa dziennika korespondencyjnego, organizowanie wysyłki
i odbioru korespondencji, obsługa połączeń telefonicznych), - obsługa elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP),
- przygotowywanie, przeprowadzanie postępowań i ewidencji udzielanych zamówień publicznych, sprawozdawczość PZP,
- zaopatrzenie Ośrodka w materiały biurowe i higieniczne itp.
- obsługa Karty Dużej Rodziny – przyjmowanie wniosków, wydawanie kart i sprawozdawczość,
- obsługa Karty Seniora – przyjmowanie wniosków, wydawanie kart,
- obsługa strony internetowej Ośrodka.
Wymagania:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wyksztalcenie średnie,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w określonym stanowisku,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- znajomość aktualnej instrukcji kancelaryjnej, przepisów o ochronie danych osobowych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
ustawy o pomocy społecznej, - umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, terminowość,
- komunikatywność, cierpliwość, opanowanie, nastawienie na rozwiązywanie problemów, samodzielność, odporność na stres, odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, chęć podnoszenia własnych kompetencji, wysoka kultura osobista,
- doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym atutem.
Niezbędne dokumenty:
- życiorys (CV) oraz list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- dokumenty poświadczające wykształcenie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie świadectw pracy,
- oświadczenie kandydata o treści: „oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, cieszę się nieposzlakowaną opinią, nie byłam/em skazana/y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo popełnione ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku pracownika administracyjnego,
- podpisane oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą rekrutacji i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z RODO.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie, osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zgorzelcu, ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec z dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy na stanowisko pracownika administracyjnego” w terminie do dnia 22 września 2020 r.
Dokumenty mogą zostać przesłane również drogą elektroniczną na adres: kierownik.hamielec@wp.pl.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm.)”.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu
poszukuje pracownika na stanowisko:
PRACOWNIKA SOCJALNEGO
- Wymagania
- Niezbędne:
- posiadanie kwalifikacji zgodnych z art. 116 oraz art. 156 ustawy z dnia
12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j Dz. U. z 2019 poz. 1507
z późn. zm.) tj. spełnienie co najmniej jednego z niżej wymienionych warunków: - posiadanie dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych,
- ukończone studia wyższe na kierunku praca socjalna,
- do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończone studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie.
- osoby które przed dniem 1 maja 2004 r. ukończyły studia wyższe na kierunkach: pedagogika, psychologia, politologia, nauki społeczne i socjologia.
- osoby, które w dniu wejścia w życie ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, tj. w dniu 1 maja 2004 r. kontynuowały studia magisterskie na kierunkach: politologia, psychologia, pedagogika lub socjologia ukończyły te studia do dnia 31 października 2007 r.
- osoby, które przed 1 maja 2004 r. rozpoczęły studia wyższe licencjackie lub wyższe magisterskie na kierunkach: politologia, psychologia, pedagogika lub socjologia.
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, przestępstwa przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w określonym stanowisku,
- znajomość przepisów prawnych z zakresu:
- ustawy z dnia 12 marca 2014 roku o pomocy społecznej
(t.j Dz. U. z 2019 r. poz. 1507 z późn. zm.) - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.)
- ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 218)
- ustawy z dnia 11 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2020 r. poz. 821 z póżn. zm.)
- ustawy z dnia 12 marca 2014 roku o pomocy społecznej
- Wymagania dodatkowe:
- dobra znajomość obsługi komputera,
- obsługa Systemu Informatycznego POMOST Std,
- umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, terminowość,
- komunikatywność, cierpliwość, opanowanie, nastawienie na rozwiązywanie problemów, samodzielność, odporność na stres, odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, chęć podnoszenia własnych kompetencji, wysoka kultura osobista,
- prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu,
- doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym atutem.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- praca socjalna,
- dokonywanie analizy i oceny zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej, kwalifikowanie do uzyskania świadczeń, prowadzenie wywiadów rodzinnych/środowiskowych,
- udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osób i rodzin, skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań,
- pomoc w uzyskaniu poradnictwa i udzielanie pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy,
- udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
- pobudzenie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych
w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, środowisk i grup społecznych, - współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania
i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa, - inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin,
- współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia,
- prace administracyjne i biurowe.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) oraz list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- dokumenty poświadczające wykształcenie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie świadectw pracy,
- oświadczenie kandydata o treści: „oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, cieszę się nieposzlakowaną opinią, nie byłam/em skazana/y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo popełnione ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku pracownika socjalnego,
- podpisane oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą rekrutacji
i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z RODO.
KR.111.3.2019 Zgorzelec, dnia 29.03.2019 r.
INFORMACJA O WYNIKACH I NABORU
na stanowisko
Pracownika socjalnego
w GOPS w Zgorzelcu
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury I naboru na ww. stanowisko
nie została zatrudniona żadna osoba.
Uzasadnienie:
W toku postępowania wpłynęła 1 oferta. Kandydat nie stawił się na rozmowę kwalifikacyjną.
Kierownik
Bogumiła Hamielec
KR.111.3.2019 Zgorzelec, 05.03.2019 r.
Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu
ogłasza nabór na stanowisko
PRACOWNIKA SOCJALNEGO
- Wymagania
- Niezbędne:
- posiadanie kwalifikacji zgodnych z art. 116 oraz art. 156 ustawy z dnia
12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j Dz. U. z 2018 poz. 1508
z późn. zm.) tj. spełnienie co najmniej jednego z niżej wymienionych warunków: - posiadanie dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych,
- ukończone studia wyższe na kierunku praca socjalna,
- do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończone studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie.
- osoby które przed dniem 1 maja 2004 r. ukończyły studia wyższe na kierunkach: pedagogika, psychologia, politologia, nauki społeczne i socjologia.
- osoby, które w dniu wejścia w życie ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, tj. w dniu 1 maja 2004 r. kontynuowały studia magisterskie na kierunkach: politologia, psychologia, pedagogika lub socjologia ukończyły te studia do dnia 31 października 2007 r.
- osoby, które przed 1 maja 2004 r. rozpoczęły studia wyższe licencjackie lub wyższe magisterskie na kierunkach: politologia, psychologia, pedagogika lub socjologia.
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, przestępstwa przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w określonym stanowisku,
- znajomość przepisów prawnych z zakresu:
- ustawy z dnia 12 marca 2014 roku o pomocy społecznej
(t.j Dz. U. z 2018 r. poz. 1508 z późn. zm.) - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.)
- ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 1390)
- ustawy z dnia 11 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 998 z póżn. zm.)
- Wymagania dodatkowe:
- dobra znajomość obsługi komputera,
- obsługa Systemu Informatycznego POMOST Std,
- umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, terminowość,
- komunikatywność, cierpliwość, opanowanie, nastawienie na rozwiązywanie problemów, samodzielność, odporność na stres, odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, chęć podnoszenia własnych kompetencji, wysoka kultura osobista,
- prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu,
- doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym atutem.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- praca socjalna,
- dokonywanie analizy i oceny zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej, kwalifikowanie do uzyskania świadczeń, prowadzenie wywiadów rodzinnych/środowiskowych,
- udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osób i rodzin, skuteczne posługiwanie się przepisami prawa
w realizacji tych zadań, - pomoc w uzyskaniu poradnictwa i udzielanie pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy,
- udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
- pobudzenie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych
w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, środowisk i grup społecznych, - współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania
i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa, - inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin,
- współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia,
- prace administracyjne i biurowe.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) oraz list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- dokumenty poświadczające wykształcenie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie świadectw pracy,
- oświadczenie kandydata o treści: „oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, cieszę się nieposzlakowaną opinią, nie byłam/em skazana/y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo popełnione ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku pracownika socjalnego,
- podpisane oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą rekrutacji i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z RODO.
- Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku
- pełny etat, umowa na czas określony z możliwością dalszego zatrudnienia,
- praca częściowo przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,
- miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zgorzelcu,
ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec - praca wykonywana jest w siedzibie Ośrodka oraz w środowisku na terenie Gminy Zgorzelec,
- praca w środowisku w zmiennych warunkach atmosferycznych,
- przewidywany termin zatrudnienia to kwiecień 2019 r.
- Wskaźnik zatrudnienia:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Zgorzelcu,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6%.
- Miejsce i termin składania ofert:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie, osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zgorzelcu, ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko pracownik socjalny” w terminie do dnia 22 marca 2019 r. - O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do GOPS. Aplikacje, które wpłyną do tut. ośrodka w terminie późniejszym nie będą rozpatrywane.
- O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
- Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://www.gopszgorzelec.pl/bip/) oraz na tablicy ogłoszeń
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Zgorzelcu. - Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV
(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r.
poz. 1000) oraz ustawą z 28.11.2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2018 r. poz. 1260).” - Osobą upoważnioną do kontaktu jest Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu – p. Bogumiła Hamielec, tel. 75-77-52-667.
- Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgorzelcu zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert oraz zmiany terminu zawarcia umowy.
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Zgorzelcu
Bogumiła Hamielec
KR.110.4.2017 Zgorzelec, dnia 15.03.2017r.
INFORMACJA O WYNIKACH III NABORU
na stanowisko
Asystent Rodziny
w GOPS w Zgorzelcu
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko do zatrudnienia została zakwalifikowana Pani Marzena Kaznowska
Uzasadnienie:
Pani Marzena Kaznowska spełniła wszystkie kryteria formalne podane w ogłoszeniu o naborze. Ponadto przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna wykazała, że posiada wysoki poziom wiedzy merytorycznej niezbędnej do realizacji zadań na w/w stanowisku pracy.
Kierownik
Bogumiła Hamielec
Załączniki:
Liczba wyświetleń: 576
Utworzono dnia: 01.01.1970
Dokument wprowadził:
Monika Kieliś
Dokument opublikował:
Administrator
23.09.2021, Administrator:
Edycja dokumentu Pracownik socjalny
23.09.2021, Administrator:
Dodanie załącznika Kwestionariusz kandydata
23.09.2021, Administrator:
Dodanie załącznika Klauzula RODO
23.09.2021, Administrator:
Edycja dokumentu Pracownik socjalny
23.09.2021, Administrator:
Utworzenie dokumentu Pracownik socjalny